Рекламации и Замяна

РЕКЛАМАЦИИ/ЗАМЯНА НА ПРОДУКТА
Поради своето естество и малотрайния срок на годност, доставката на нашите продукти не подлежи на рекламации, замяна или отмяна след срока на анулации, описан по-горе.

Изключения:
Купувачът има право да откаже заявен от него Продукт, ако:
1. Продуктът или опаковката са били повредени при транспортирането, така че да се наруши цялостта и качествените характеристики на соковете, като куриерът е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката. След получаване на пратката, проверете незабавно продуктите и ако откриете нещо нередно, уведомете ни незабавано - по телефона или чрез имейл в момента на доставката. Ако не го направите, считаме, че сте приели пратката и няма направена рекламация.
2. Цената не съответства на дължимата сума.
3. В случай на закъсняла или неполучена доставка, обадете се или ни пишете на имейл: [email protected] не по късно от 1 час след направена доставка. След този период считаме, че сте приели храната и няма направена рекламация.
4. Направени рекламации поради по-горе описаните изключения ще бъдат разгледани от Роял Нейчър ЕООД и продуктът ще бъде заменен за сметка на Търговеца до 1 работен ден след писмено потвърждение по имейл от страна на Търговеца.